Selamat Hari Rayaaaaa :')

Assalamualaikum, firstly hihi Selamat Hari Rayaaaaaa :) ehemm-2 Maafkan semua salah silap yang pernah eydaa buat dekat korang. Mane tau terpukul, termaki, terngumpat ke ape-2 jelaaa, eydaa minta maaf k ;) Haaa, bila raya je mesti terlintas dalam fikiran, DUIT RAYA. hahaha kan kan :P nak duit raya datang leww rumah :') Masa hari rayaa nih la kita boleh amek kesempatan berkumpul satu keluarga kan, minta maaf ape semuaa. First day Rayaa? Huh, sangat tersangat teramatla bosannnn. aku rasa rayaa tahun ni sumpah TAK meriah :'/ tk tahula kenape. Rayaa macam tk rayaaa jee -.-' btw baju raya korang warnaa ape? hihi tahun ni eyda warna coklat oren :') same? haha jodoh laa tuh :P

First day, ramai yang buat eydaa sedih. why? kenape mesti raya pertama? ghaaa benci tahu tk -.-'
Act, rayaa aku tkkan sempurna tanpaa kehadiran dia, aku rindu diaaa, rinduuu gilaaaa weh :'( Papa, imissyouubadlyyy :'( papa tahu, eyda rindu papa gegilaaa :( eyda tunggu je papa malam raya tu, nak cium tangan papa, minta maaf tu semuaa :'( yeah eyda, kau mesti kuatttttttt :') Biy, Rayaa pertama juga kau dah buat hal kan, aku tk repl text kau ade SEBAB la weh. bodohlaa kalau aku tk repl txt kau sesajaa je, aku bukan jenis yang macam tu. Weh, aku risa tau tk kau masuk hosp, tapi aku boleh buat ape? kau pun DEGIl kan, nak ikut cakap kau jeh :') haha Hari Rayaa eydaaa, ape nih memarah :') Aku minta maaf  sebab banyak buat salah dekat kau biyy :) Iloveyou :* raya datang rumah tau, jumpa mak mertuaaaa :'/ hahaha.  Lastly, SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN :') duit raya untuk eydaaa jangan lupaaa tau! *kenyit mata* haha bye, Assalamualaikum.


thanks for reading :')

No comments:

Post a Comment