model

assalamualaikum :) haha tk tahu nak cakap ape ni. haa bedal jela pape :b nampak tk gambar dekat atas tu? k lawaaa gila! rambut dia, mata dia,wuu lawa siak! ^^ kadang-2 jealous tengok model ni, hm semua lawa lawa :( act, dari dulu teringin nak jadi model. tapi tk berbakat mybe. sebatu bila keluar je aku selalu suruh sayang amekkan gambar aku, sampai dia penat dah. haha ingat lagi masa kecik-2, suka sangat amek gambar, macam-2 gaya ada. comel je :p haha puji diri sendiri -.- teringin la juga kekadang nak photoshoot. tapi hm takde sape yang sudi nak amekkan gambar, haha sedih :b eh tk salah kan kalau cita cita nak jadi model? haha bukan haram pun -.- haha ingat lagi masetu ada orang tanya 'eh, cita-2 kau nak jadi model eh?' 'kau ni model ape?' 'ni mesti dah besar kau nak jadi model kan?' hahaha k masetu aku ketawa je. kadang-2 teringin la juga, photoshoot dengan sayang. birthday aku, sayang ajak photoshoot, amek gambar aku dalam diam. eceh sayang kan photographer :b sayang photographer, aku modelnya :b wuuu. bukankah itu sweet? haha tapi ahh berangan jela kau ni -.- it's okey la. aku memang suka fikir benda yang tkkan jadi. hahaha apela aku meraban dari tadi. sayang, boleh kan awak jadi photographer saya? boleh tk boleh tk? heee :*



thanks for reading :')

No comments:

Post a Comment