trapapapa :D

Finally, aku dapat juga rasa kebahagiaan :D selame nih, hari-2 aku tak sempurna tanpa air mata. ewah ayat, Hahah. harini hari yang paling happy bagi aku, selain hari 17mei2012 :) Hihi. Act harini hari sukan SMK Sri Tebrau :) dah lah kene bangun pepagi ape jadah semue. MALAS gilaaa -.- tapi disebabkan gygy tuh paksaa, ugut-2 semuaa, datangla :) tapi, tak siaa-2 la aku datang harini. kalau aku tak datang, aku tak rasa kebahagiaan tuh :) Hahaha.

firstly, CONGRATULATIONS RUMAH MERAH ! :'D jyeah, JOHAN lagi tahun nih :) Alhamdulillah, tuh pun berkat aku datang tau. Hahaha, kalau tak, tak tau la merah menang ke tak :P aku duduk goyang kaki jeh, dyeorang semue lari ape semue, kesian dyeorang aku tengok. btw, aku support korang tau ! :) haha Lepas lepas lepas habis sukan tuh, kiteorg semue gerak giant laa, takkan terus balik, awal gilaaaaaa :O gygy gegedik sangat nak karaoke, SUMPAH ! Suaraa dyee kann OHSEMMMMM gilaa. serious tak sangka suara dye sesedap tuh :O terkejut beruk guaaa dengar memulaa.  dye nyanyikan lagu untuk aku tau, kau adaaaa ? tadekann :P serious, aku terharu gilaaa segala perasaan  bercampur bila dye nyanyi tadi. sasampai nangis aku dibuatnyaaa :) Heee, tersentuh gilaaa boleh <3 thanks biy, serious suara kau sedap gilaaaaa :* tapi aku jeh tak nyanyi, SUARA AURAT beb :P

dah habis karaoke, suara pun dah nak hilang. Hahaha, kesian dye. balik jalan kaki, nak kuruskan badan sikit. mase jalan tuh, tetibe dye pening pale. Ya Allah, masetuh aku risau gilaaa bapak, tapi aku tahan jeh. kangg lelebih nanti dye cakap over pulaaa dah -.- dy jalan pun dah macam hapeee, aku paksaa jela dy suruh minum air bebanyak. untung dy dengar cakap. mase dah nak balik rumah, aku hantar dy sampai depan pintu BB. waktu tuh, aku tak boleh nak lepaskan dye. tak tau la kenape, tapi aku cover gilaaaa. konon la suruh-2 dye balik bagai. hmmm dye nak balik :) esok esok boleh jumpe kannn sayang.
Harini paling bahagiaaa bagi aku :) sesape yang ada dekat gambar atas tuh, cakap dekat dye ILOVEYOUUNTILMYLASTBREATH <3  harini aku tak betul sikit, so agak annoying sikit. Hahah, taksukaa. ade aku suruh kau baca ? tadekannn -..-

thanks for reading :')

No comments:

Post a Comment