Happy Birthday MIDORI :)


Happy Birthday MIDORI PENDEK <3

Happy Birthday Eydaaaaaaaaaaa :) 14jun2012, birthday budak pendek nih. Haha ingat tak ? mesti tak kan, haha sadlifeeeeeee~~ 13 tahun mudaa lagi la :p Ehhh, lu lu semua tau tak, ehem-2 dye kannn. tau tak sape ? Alaaaa, hagemaru aku tuh laa. haha, dye orang pertame tau wish aku. hihi bangge sikit *joget* ewahhh, hahaaa xD tapi dye tak wish tepat pukul 12, lambat 1minit jeh. haha seminit pun nak kiraaaa ape ? :) balik sekolah, wuuu nasib gilaa siak waa tak kene baling tepung, lagipun tak ramai yang tahu >< selamat wehhhhhhhh :D memang happy gilaaa la haritu, tapi wehh. hmm tapikann. mase tuh, hmm dyeeeeeee, lalalalalalalala lupekan eydaaa lupekan :) tade ape laaaaa :'D Thanks Biy, Yamm, Syazaa, Intann, Jihaa, tuh jeh kot sebab dah datang birthday aku :) ILOVEYOU <3 Korang jeh yang ingat birthday aku and sanggup datang memalam semate nak celebrate. wehh sayangggggggg korang :* untungla mase aku gaduh dengan dy, dye datang jugaa birthday aku, tapi masetuh aku still marah dye gila babi and hmmmmm. entah lah lupe -.-

13tahun nih aku wish - Ade orang bagi suprise, wowwww :O
belajar berfikiran matang
Aku dengan dye kekal sampai bebila, insyaallah :)
Tade masalah lagi antara aku dengan dye,
Ada orang hadiahkan aku dress, bungaaa ataupun BEAR. OMG :'O
aku nak ubah segalenye tentang diri aku :)

sebenarnya banyak lagi, tapi malas nak pepanjang, banyak dah lupaa la. haha, kbye. iloveyou gemuk <3
and last, HAPPY BIRTHDAY TO ME :)

thanks for reading :')

No comments:

Post a Comment