iRinduAnakRaimi :(

Haihaihai ;D Rindu dekat awak yang tengah baca ni ;) Hihi. iRinduDia ;( tau tk sape? eleleh buat-2 tk tahu pula, pakk kangg ;P Saya Rindu anak Raimi :( Mana dia mana dia? *toleh kiri kanan* tkde pun :( kenapa dia tkda saat kita perlukan, rindukan dia? dia kata dia selalu ada dengan kita setiap masa. tapi skrg? tkde punn. *jerit kuat kuat* Anak Raimi~ saya rindu nak cubit pipi awakkkkk, saya rindu semua tentang kitaaaaaa :'( Awak rindu kita tk? Skrg, aku gaduh je dengan dia. kerap juga lah gaduh je, tk tahu kenapa. sehari tu boleh 2 3 kali gaduh tahu :'/ Act takut gila bila gaduh dengan dia. hmm, tapi skrg dah okey. Alhamdulillah ;D wewitt~ kitaorang dah nak 5 bulan weh :O wuu tk percaya nyahh xP haha. Semua orang nak kekal dengan pasangan masing-2 kan. tapi kalau tkde jodoh, tk boleh buat apa kan :) sebabtu sayang, cinta jangan terlalu obses sangat. nanti ditinggal, tahu sakit hati ;) Mokkk, jangan lah gatal sangat dgn perempuan lain. Kitaa jealous lah, faham tk? KITA JEALOUSSS :'/ percayalah saya setia dengan cinta awak sorang je :* tolong jangan ragu-2 dengan cinta kita ni. saya cintakan awak sampai akhir hayat <3 Insyaallah ;D iLoveMissNeedHeartYou sayang :*
thanks for reading :')

No comments:

Post a Comment