future husband

Hi Assalamualaikum :) Alhamdulillah kita dah lama bersama. Bulan depan insyaAllah 1 tahun :) Tu la harapan kitaorang dari dulu. Dia faham aku, dia selalu support aku, dia bahagiakan aku, dia tempat aku luahkan semua perasaan, masalah, sedih, gembira aku <3 Dah terlampau banyak orang cakap pasal kitaorang, tapi kitaorang tk kisah pun. Yang kitaorg tahu, kitaorg tk susahkan hidup diaorg :) Setiap hari aku berdoa agar kitaorg dipanjangkan umur, diberi kebahagiaan, kesihatan yang baik, dan agar hubungan ni kekal sampai jannah <3 InsyaAllah. Dia ayah, dia abang, dia pakcik, dia adik, dia kawan, dia cikgu, dia doktor, dia kawan baik, dia semuanya la! Seriously aku sayang dia gila-2! <3 Tk pernah bosan jumpa dia, sayang dia, cinta dia, layan kerenah dia. Tk pernah bosan pun. Aku cuma nak dia tahu macam mana aku sayangkan dia, cintakan dia, rindukan dia, risaukan dia, cemburukan dia. Aku nak dia tahu tu semua. Kalau boleh, aku nak aku sorang je sayang dia, jaga dia, cinta dia, buat dia bahagia. Saya akan cuba yang terbaik untuk relationship ni sayang :* Apepun yang jadi, saya tetap ada untuk awak, disamping awak :) Susah senang kita hadapi sama-2 sayang :* Iloveyousodamnmuch! muah muah muah muah <3
thanks for reading :')

No comments:

Post a Comment