Happy 8Monthsarry ♥ ‏

Assalamualaikum guys :) Alhamdulillah. 17Januari2013 Aku dengan gygy dah genap 8bulan <3 Alhamdulillah. Tk sangka dah 8 bulan. Seriously tk terasa sampaidah 8 bulan dah :) Hope lepasni dapat lebih lama dari ni. No more secret between us, no more lies :) Harapan kitaorg berdua kalau boleh insyAllah nak sampai 1 tahun nanti. Hope la sampai. hihi. Lebih lama aku dengan dia, even kitaorg selalu gaduh, gaduh teruk ke apa. Tapi tk pernah sampai serious break. Selalunya kalau break tu dalam bape jam mesti getback balik :) Makin hari makin sayangkan dia and sampai-2 tk boleh tengok dia dengan perempuan lain. hm hm jealous :( Aku harap dia tk pernah ada niat nak tipu aku, curang dengan aku, pasang scandle ke ape. Tapi aku tahu dia bukan jenis yang macam tu <3 Sebabtu aku percaya dia. Sayang, thanks for being my future husband, my prince, my love, my brother, my heartbeat :* You means so much to me! Ireallyloveyousomuch! :**
thanks for reading :')

No comments:

Post a Comment