Happy 9 Monthsarry Sayang :*

Assalamualaikum. Hi hi *Lambai tangan* ;) Alhamdulillah aku dengan gygy dah 9 bulan bersama :D Aku selalu doakan yang terbaik untuk relay ni. Hihi. Walaupun kitaorg selalu gaduh, tapi takpela :) kitaorg tahu salah masing-2. Hahaha aku tk tahu kenapa makin lama aku punya cemburu ni menjadi-2. Argh! ni sebab aku sayang dia. Tk boleh hilang dia :( Sayang, harap awak tahu. Saya tk pernah berhenti untuk cintakan awak, sayangkan awak :* Apepun yang jadi, saya tetap ada untuk awak, selalu ada disamping awak, selalu ada bila awak perlukan saya, sayang ;) Lagi bape bulan je kan kita nak 1 year! Seriously tk sabar woooo! haha :* Sayang, saya sayang awak. Saya nak awak jadi milik saya untuk selamanya. Boleh? yeah, InsyaAllah ;) Walaupun awak selalu cari pasal dengan saya, buat saya cemburu tapi tu semua tk pernah kurangkan sayang saya dekat awak :) Awak ken ingat tu sayang! Terima kasih sebab dah sabar dengan saya, dah terima saya untuk jadi sebahagian dari hidup awak sayang :* Alhamdulillah. Dah banyak dugaan kita lalui bersama. Banyak sangat. Banyak kenangan kita, setiap kali kita jumpa tu la jadi kenangan buat kita :D Saya dah cukup ada awak sorang sayang. Saya nak awak je yang bahagiakan saya, ceriakan hari-2 saya, ukirkan senyuman di bibir saya, dan mencintai saya sayang :* Saya nak awak sorang je Izz! Happy 9Monthsarry Sayang :* Iloveyou. Iloveyousomuch. Iloveyoudamnmuch! :*
thanks for reading :')

No comments:

Post a Comment